Tycker den gröna är superfin! Passar ju Noels egna färger så bra.Puss Maggan
Jag håller nog också på den gröna. Den ser lite luffare ut :)Kram Sara
Jaha, och jag tycker den blå :)/Göstas mamma
Jag tycker nog åxå den gröna..skulle inte du köpa den blå jeansjackan på Lindex till Noel.Den var ju så fin.
Tycker den gröna är superfin! Passar ju Noels egna färger så bra.
SvaraRaderaPuss Maggan
Jag håller nog också på den gröna. Den ser lite luffare ut :)
SvaraRaderaKram Sara
Jaha, och jag tycker den blå :)
SvaraRadera/Göstas mamma
Jag tycker nog åxå den gröna..skulle inte du köpa den blå jeansjackan på Lindex till Noel.Den var ju så fin.
SvaraRadera