noel fick sitt i bara blöjan i sin stol å äta majskrokar igår, han älskar å sitta å kladda me dom där, å de e verkligen kladdigt! blir alltid ett bad för både honom å hans stol efteråt ;)
imorn ska vi gå å hälsa på på vilans förskola där noel fått plats till hösten å se om de e bra nog för mammas å pappas dyraste lilla skatt! för endast de bästa e bra nog kan ja säga!
senaste nytt:
-beställde 2 teletubbies filmer igår.
-beställt en ny ring te y
-mailade babyshop å frågade om sobea byxorna, dom ska komma in inom ett par veckor i vårkollektionen trodde hon, så håller koll
-mamma, aka mormor, kommer på onsdag å ska följa me på babysimmet, sista gången i steg 2
-ska på utställningen "noll till ett" i kulturhuset på tisdag

ojoj..lilla putte i blåbärsskogen tror jag.
SvaraRaderaJag känner igen den där synen :) Var försiktigt med blåbärspurén. Här fick vi snabbt byta till katrinplommon igen...
SvaraRadera