söndag 8 februari 2009

2 nya suits

har köpt 2 nya suits på babyshop.se, så himla rolig babyshop på nätet! den enda e småfolk å den andra e från little green radicals å är ekologisk å rättvisemärkt, de känns bra å köpa såna kläder ibland! alla fall, riktigt snygga tycker ja! :D

1 kommentar:

  1. Åh, så fina! Jag har en favorit från småfolk som nog måste inhandlas... den är i samma färger som den Noel har fått, men med ugglor på! I looove it!

    SvaraRadera