söndag 1 februari 2009

6 mån....


nästa vecka e noel 6 mån. ett halvår gammal alltså, å ja undrar; vart tog de halvåret vägen? tiden har gått fort... om ett halvår till så e han 1 år! oj oj, stora pojken!


ida satte vi ihop gåvagnen han fick i julklapp för han tycker de e så roligt att stå men den va allra roligast att bita i :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar