igår var vi med cissi å gösta å catharina å gabriel på utställningen "noll till ett" i kulturhuset. det var mysigt! noel älskade speglarna på golvet å de härliga säckarna man kunde sitta i! dom älskade även jag, vill ha!
fikade i gallerian efteråt å sen kom min kära mor, kära mormor å svärmor på kvällen.

Åh vad mysigt ni ser ut att ha haft det! Önskar att jag hade kunnat följa med! Jag får ta och gå dit en annan gång! Kram, Cicci
SvaraRadera