onsdag 18 februari 2009

"noll till ett"

igår var vi med cissi å gösta å catharina å gabriel på utställningen "noll till ett" i kulturhuset. det var mysigt! noel älskade speglarna på golvet å de härliga säckarna man kunde sitta i! dom älskade även jag, vill ha!

fikade i gallerian efteråt å sen kom min kära mor, kära mormor å svärmor på kvällen.

1 kommentar:

  1. Åh vad mysigt ni ser ut att ha haft det! Önskar att jag hade kunnat följa med! Jag får ta och gå dit en annan gång! Kram, Cicci

    SvaraRadera