noel själv är bäst på att åka bakåt med bilen, men det går ju det oxå...
söndag 8 november 2009
fredag 6 november 2009
ikea shopping
måndag 26 oktober 2009
me and my friends
söndag 25 oktober 2009
måndag 19 oktober 2009
åka tåg
lördag 10 oktober 2009
paus
bloggen är lite på paus just nu. så fort vi kommit i ordning här hemma å sådär ska den komma igång igen, håll ut ;)
onsdag 23 september 2009
en tå i det blå
å de som va bra med att det var på en onsdag är att vi kunde gå på babymålning; "en tå i det blå" i dieselverkstan.
vi fick börja med att måla med olika färger av kräm, noel målade INGET, han åt ALLT! allt han hade på sin tallrik! när det var dax för fingerfärg så trodde han man kunde äta den oxå, men det fick han inte å då tyckte han inte att det var lika roligt... sitta stil å ägna sig åt något ett längre tag e väl inte de som noel e bäst på just nu... men ett litet konstverk blev de alla fall å ett par hand & fotavtryck. nacka värmdö posten var där just idag oxå så de fotade noel massor å intervjuade mig, kul! får se om han hamnar i tidningen om ett par veckor då :)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)