igår tog ja å noel en promenad te skrapan på söder i det fina nästan våriga vädret. väl där så gick vi te espresso house, där de har mina favorit barnstolar (grow by BRIO)



ja åt en blåbärscookie å drack en stor mugg te å noel åt en bägare me jordgubbs/äpple puré :)


sen promenerade vi hem i solen å stannade på bron efter slussen ett tag å tittade på den fina utsikten. stockholm e bra vackert ibland!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar