tisdag 10 februari 2009

mamma noel dag

igår tog ja å noel en promenad te skrapan på söder i det fina nästan våriga vädret. väl där så gick vi te espresso house, där de har mina favorit barnstolar (grow by BRIO)


ja åt en blåbärscookie å drack en stor mugg te å noel åt en bägare me jordgubbs/äpple puré :)







sen promenerade vi hem i solen å stannade på bron efter slussen ett tag å tittade på den fina utsikten. stockholm e bra vackert ibland!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar