att bada e så skönt! ibland får noel ligga i badkaret, då sprattlar han som en liten fisk, ibland får han sitta i sin balja å då plockar han med sina saker. vi har köpt en "badbok", de e en bok som tål vatten, den e jättefin å rolig att ha i badet!
att komma upp i handduken eller badrocken efteråt e oxå mysigt!
Aaaww vilken sötis!!
SvaraRaderaså du har oxå en blogg! den måste man ju följa :-)
SvaraRadera/m