söndag 8 februari 2009

busiga badbabyn

att bada e så skönt! ibland får noel ligga i badkaret, då sprattlar han som en liten fisk, ibland får han sitta i sin balja å då plockar han med sina saker. vi har köpt en "badbok", de e en bok som tål vatten, den e jättefin å rolig att ha i badet!


















att komma upp i handduken eller badrocken efteråt e oxå mysigt!

2 kommentarer:

  1. Aaaww vilken sötis!!

    SvaraRadera
  2. så du har oxå en blogg! den måste man ju följa :-)

    /m

    SvaraRadera