söndag 28 juni 2009
vill inte cykla
smedsuddsbadet
vattnet va iskallt å de gick inte att doppa sig direkt, men lek vid strandkanten gick bra!
tyvärr va de va ganska skräpigt där i gräset, å som ja nämnt stoppar noel allt han får tag på i munnen, å tugga på fimpar e ingen hit!
en fråga; hur får jag bilderna klickbara så att de blir stooora?? någon som vet??
lördag 27 juni 2009
humlegården
en dag var jag å noel i humlegården å lekte. otroligt bra parklek för både stora å små barn!
noel åt sand som vanligt, han stoppar i princip allt han kan i munnen! som i förrgår när vi åkte buss så satt han å pillade på en liten skruv. när vi skulle gå av bussen så såg jag att han tuggade på något å vad kom ut? jo, skruven! å även lilla muttern som skruven satt i! gott med skruv? nee, de va lite läskigt tycker ja, den var ju vass oxå!
dax att påbörja operation; "man kan INTE äta allt"! ;)
så vad ska man hitta på ida då? de verkar väldigt blåsigt ute, lite som igår... har ju haft maggan här i 2 dagar å har nu lite abstinens, men om 2 v. ses vi igen som tur e! ja har lust att shoppa, men de e ju de tråkigaste noel vet å igår va han på så dåligt humör när han fick sitta i vagnen så han blev bortskämd å blev buren större delen av dagen, både av mig å (mest) av maggan :)
shopping å lek i forum
okej, verkligen dax för en update här!
men med sol å värme hinner man knappt uppdatera, sedan pajjade vår dator så vi har nu köpt en ny å ja e ska försöka komma "back on track" :)
de här bilderna är från när jag & pia tog en shoppingrunda i forum å noel å vera passade på å leka i lekhörnan där. den är så mysig med 3d film på golvet lixom. sedan fikade vi på det här fairtrade caféet där de har typ allt ekologiskt å man kan sitta i härliga fåtöljer som hänger ner från taket.
tisdag 16 juni 2009
kalas
det var ett tag sedan uppdatering, men så e de ibland :)
i lördags fyllde jag 25 å även svärmär fyller ju år på denna fina dag. tyvärr va de inte en sån fin dag för de regnade ju hela dagen. alla fall, så var vi först på kalas där sedan tillbringade jag resten av kvällen (& lite av natten) med tjejerna mina. vi åt på thaiboat å hade en jättetrevlig kväll!
just nu är hela familjen förkylda å ja tror att de började hos noel. men ida e de sol, å ja kan bara hoppas att de håller i sig!
har alla fall bokat resa till thailand i februari nu! weee!

måndag 8 juni 2009
mormor helg
noel har tillbringat hela sin helg hos mormor & göran å bixie hunden, bilderna får tala för sig själva :)
onsdag 3 juni 2009
öppna förskolan
ösregn hela dagen igår, så en perfekt dag att gå till öppna förskolan! noel hade roligt som vanligt, de e så härligt att se samspelet mellan barnen :)

de kändes lite tråkigt att det var näst sista gången innan de stänger för sommaren... sen blir det "riktig" förskola för noel till hösten...


måndag 1 juni 2009
sommar!
ida åkte ja å noel till eriksdalsbadet. vi var där redan strax efter 10 å kom hem vid halv 4, så de va en hel dag. vi har hade de såå mysigt! vi har badat, lekt, myst å ätit glass. å när noel sov så solade ja å läste lite. blir nog ett säsongskort där känns de som...











Prenumerera på:
Inlägg (Atom)




