åt en god lunch på cozy å promenerade sedan runt på söder. köpte den här jackan te noel å en tröja ett par skor te mig.
haft en riktigt mysig dag!
storprinsen är på kryssning med jobbet men ja å noel får snart sällskap av pappa, aka morfar med familj. imorn blire danstävling, noel har fått låna öronskydd av gösta.
Noel blir jättefin i den jackan som i allt annat då förstås.Vad skönt det ska bli med våren och vårkläder.Nu skulle man vilja hånga undan alla vinterkläder.Hoppas ni hade trevligt på danstävlingen och att det gick bra
SvaraRadera