fredag 27 februari 2009

solsken

dagen började me att de snöade en massa, kändes tråkigt eftersom vi skulle ut å träffa maggan som skulle komma me tåget. men sedan slutade å sprack upp till riktigt härligt nästan vårväder :)
åt en god lunch på cozy å promenerade sedan runt på söder. köpte den här jackan te noel å en tröja ett par skor te mig.
haft en riktigt mysig dag!

storprinsen är på kryssning med jobbet men ja å noel får snart sällskap av pappa, aka morfar med familj. imorn blire danstävling, noel har fått låna öronskydd av gösta.

1 kommentar:

  1. Noel blir jättefin i den jackan som i allt annat då förstås.Vad skönt det ska bli med våren och vårkläder.Nu skulle man vilja hånga undan alla vinterkläder.Hoppas ni hade trevligt på danstävlingen och att det gick bra

    SvaraRadera