skulle fika semla efteråt men så fanns de inte en enda semla i hela skrapan, illa! de fick bli en chokladmuffins i stället, de gick ner de oxå!
imorn ska vi nog va hemma å ta de lugnt hela dagen tror ja... får se va de blir för väder...
torsdag åker vi nog å hälsar på en sväng på jobbet å på fredag kommer pappa aka. morfar med familj å hälsar på. på lördag ska vi gå å titta på morbror Alex när han danstävlar å Noel har fått låna jättefina hörselskydd av Gösta som han ska ha då.

Varför kom du inte och hälsade på idag va? Hade varit perfekt.. bara sju barn! haha! Vi väntar dig en annan dag ;)Puss o kram!!
SvaraRadera