tisdag 24 februari 2009

bada bada

ida va vi å badade med kompisarna, gösta, felix å tilda. det var riktigt mysigt! noel hade med sig sin badring å han va såå nöjd när han fick bada utan att göra en massa saker han inte har lust med, som på babysimmet. han kunde bara flyta runt å ta de lugnt å bita på leksakerna. att bästa kompisarna var med gjorde nog sitt oxå :)
skulle fika semla efteråt men så fanns de inte en enda semla i hela skrapan, illa! de fick bli en chokladmuffins i stället, de gick ner de oxå!

imorn ska vi nog va hemma å ta de lugnt hela dagen tror ja... får se va de blir för väder...

torsdag åker vi nog å hälsar på en sväng på jobbet å på fredag kommer pappa aka. morfar med familj å hälsar på. på lördag ska vi gå å titta på morbror Alex när han danstävlar å Noel har fått låna jättefina hörselskydd av Gösta som han ska ha då.

1 kommentar:

  1. Varför kom du inte och hälsade på idag va? Hade varit perfekt.. bara sju barn! haha! Vi väntar dig en annan dag ;)Puss o kram!!

    SvaraRadera