ida va ja å noel på ica redan 8.30, skönt å handla tidigt, de e så lugnt på affären då! bara alla varuplockare där. noel satt som vanligt i kundvagnen med babystol å efter ett tag så somnade han!
sen åkte vi hem å jag lagade kycklinggryta med cous cous te noel.
efter vilan gjorde jag eget äppelmos med kanel. så ida har han ätit massa hemlagat, känns bra de :)
tänkte göra gratinerade kycklingbaguetter med guacemole å ailo ikväll till let´s dance.
på gång: renoveringsplanering

Noel är så söt när han sitter och vevar sådär med händerna när han får mat.
SvaraRaderaKram från mormor.