måndag 26 oktober 2009

me and my friends

vi har känt varandra hela livet. ända sen vi låg i våra mammor mage. när vi sågs första gången var vi bara nån vecka gamla. nu har vi hunnit bli över 1 år allihopa! 7 små busfrön med sina egna personligheter.

söndag 25 oktober 2009

junibacken






fredagen spenderade jag å noel på junibacken, första gången för oss båda, men absolut inte sista! vi besökte bl.a. mumin, mamma mu å alfons. åkte sagotåg genom astrid lindgrens värld, lekte i villa villerkulla å i lennart hellsings tokiga land.
de va verkligen mysigt! :)

måndag 19 oktober 2009

åka tåg

noel och jag åker tåg till mormor & han sitter på sitt säte hela vägen till mormor för första gången!

lördag 10 oktober 2009

paus

bloggen är lite på paus just nu. så fort vi kommit i ordning här hemma å sådär ska den komma igång igen, håll ut ;)