ja har alla fall gjort fina reafynd å köpt ett ruskeman regnställ å ett par söta stövlar från vincent, det gäller att passa på! 














ida har vi haft en jättemysig dag me mammagruppen! vi grillade hemma hos marja å mini. fläskfilé grillade ja. sen bjöds de på färsk potatissallad, tomat å avocado, aiolo mm. de va såå gott! äppelkaka te efterrätt!
















