alex va alla fall sjukt bra (måste brås på mig) ;) å han vann!!! världens bästaste lilla lillebror!
igår va de myskväll me pappa (morfar), danka, alex å alex kompis adam, som alla sov här.
vi beställde pizza, drack vin å åt godis.
noel brukar aldrig somna i famnen hos någon nuförtiden men han somnade hos morfar sin utan att säga ett knyst, de va nog mysigt att ligga på hans mage :)
noel sov sen brevid mig, som han inte gjort på flera månader å han sov inte så bra, han undrade lite varför han låg där tror jag å vaknade å såg sig omkring å så va han såå täppt i näsan så han inte kunde andas å när han väl sov så hade ja svårt å sova för att han snarkade så mycket å han bökar å håller på. nee ja e glad att han sover gott i sin säng! :)
y kom hem från båten å hade köpt en massa tax free godis så nu blire melodifestivalen å mums!































