helgen har varit bra förutom att de har varit lite sjukstuga här hemma som vanligt...
annars har de varit mys å god mat, som de ska va på helgen :)
igår hjälpte noel mig å laga lasagne, den blev riktigt god, med avocadosallad till.
innan de satt han i sin stol typ 1 timme å åt majskrokar å smörgåsrån. de kan verkligen underhålla honom.
sen blev de badet för både honom å stolen, dom e ju som klister!
imorn ska vi me kompisarna å bada, de ska bli roligt! gösta har lånat noels ena badbyxor eftersom han fått nya större, å felix har oxå sådana, så de kommer va 3 grabbar me likadana! haha

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar