måndag 23 februari 2009

mammas lilla hjälpreda

då va de måndag igen då... ja har dock aldrig söndagsångest eftersom ja inte ska jobba på måndan, skönt!

helgen har varit bra förutom att de har varit lite sjukstuga här hemma som vanligt...
annars har de varit mys å god mat, som de ska va på helgen :)

igår hjälpte noel mig å laga lasagne, den blev riktigt god, med avocadosallad till.
innan de satt han i sin stol typ 1 timme å åt majskrokar å smörgåsrån. de kan verkligen underhålla honom.
sen blev de badet för både honom å stolen, dom e ju som klister!

imorn ska vi me kompisarna å bada, de ska bli roligt! gösta har lånat noels ena badbyxor eftersom han fått nya större, å felix har oxå sådana, så de kommer va 3 grabbar me likadana! haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar