söndag 15 februari 2009

powernap

noel e så söt när han vaknar. ibland hör man honom inte ens utan man går för att se om han fortfarande sover å då håller på me sitt därinne. oftast grejjar han med sina nappar :)

på sistone så har han börjat med att sova ca. 2 tim. på förmiddagen (innan lunch) sedan ca. 1 tim. (max) efter lunch å sen 1 tim. mellan 16-17. sen går han å lägger sig vid 20. igår fick han va uppe längre för han hade somnat i bilen 20 min. vid 18 tiden. så han la sig strax före 21.
va uppe 1 gång å gav honom nappen. annars så sov han i streck till 07. å fick gå upp vid 07.30 me pappa. så himla skönt att han börjat sova hela nätter å slutat amma helt!
de bästa me dessa regelbunda tider å bra sömn e ju att han blir en så pigg å glad kille! för på noel märks de direkt om han inte sovit ordentligt, han blir riktigt grinig då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar