torsdag 19 februari 2009

vårjacka

ja håller på å väljer mellan 2 vårjackor te bananskalet, ja kan inte välja! beslutsångest! hjälp mig välja! grön eller blå?? kommentera!

4 kommentarer:

  1. Tycker den gröna är superfin! Passar ju Noels egna färger så bra.
    Puss Maggan

    SvaraRadera
  2. Jag håller nog också på den gröna. Den ser lite luffare ut :)
    Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Jaha, och jag tycker den blå :)
    /Göstas mamma

    SvaraRadera
  4. Jag tycker nog åxå den gröna..skulle inte du köpa den blå jeansjackan på Lindex till Noel.Den var ju så fin.

    SvaraRadera