alex va alla fall sjukt bra (måste brås på mig) ;) å han vann!!! världens bästaste lilla lillebror!
igår va de myskväll me pappa (morfar), danka, alex å alex kompis adam, som alla sov här.
vi beställde pizza, drack vin å åt godis.
noel brukar aldrig somna i famnen hos någon nuförtiden men han somnade hos morfar sin utan att säga ett knyst, de va nog mysigt att ligga på hans mage :)
noel sov sen brevid mig, som han inte gjort på flera månader å han sov inte så bra, han undrade lite varför han låg där tror jag å vaknade å såg sig omkring å så va han såå täppt i näsan så han inte kunde andas å när han väl sov så hade ja svårt å sova för att han snarkade så mycket å han bökar å håller på. nee ja e glad att han sover gott i sin säng! :)
y kom hem från båten å hade köpt en massa tax free godis så nu blire melodifestivalen å mums!


Men Gud så söt han är i sina hörselkåpor. Och vad STOR han ser ut!
SvaraRaderaNu börjar Gabriel snart hamna på efterkälken när både Noel och Gösta (och fler?) kryper...
Kram och njut av melodifestivalen. Själv är jag ensam framfört tv:n och gillar inte mellon längre, J är ute (som kompensation för nästa lördag, haha) och G sover.
Kram