söndag 8 februari 2009

teletubbies


noel älskar verkligen teletubbies! de e inte så att han får titta på det särskilt ofta men som idag när han va trött å jätteledsen å inget hjälpte, så satte vi på tubbies på datorn å han blev knäpptyst på sekunden! tror vi måste införskaffa en dvd å kanske ett å annat tubbie gosedjur :)

men sen piggnade han till av de glada teletubbiesarna å kröp fram te datorn å ville ta dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar