
noel älskar verkligen teletubbies! de e inte så att han får titta på det särskilt ofta men som idag när han va trött å jätteledsen å inget hjälpte, så satte vi på tubbies på datorn å han blev knäpptyst på sekunden! tror vi måste införskaffa en dvd å kanske ett å annat tubbie gosedjur :)
men sen piggnade han till av de glada teletubbiesarna å kröp fram te datorn å ville ta dom!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar