söndag 1 februari 2009

mamma, mat & rock´n´roll


noel älskar verkligen mat! han äter i princip vad som helst å med god aptit, härligt tycker ja!
favoriterna e nog de som e lite "tomatiga", som köttfärssås, lasagne å stroganoff :)
dricka vatten e oxå gott å helst själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar