va på öppna förskolan på förmiddagen, som ja bara älskar! vi promenerade dit.
noel hade de riktigt roligt å lekte massor, han älskade sångstunden ida oxå!
sedan promenerade vi vidare mot ringen, gick en sväng där å sen gick ja hem igen.
sedan tog vi bilen till barnens hus. noel har ju fått en ny bilstol nu å ja e än så länge jättenöjd me den å noel verkar trivas oxå! han ser så liten ut i den :) vi vandrade runt ett tag på barnens hus å noel pratade massor där inne, kanske han berättare om allt han skulle vilja ha? ;)
vi köpte alla fall en cykelhjälm, å de va de vi skulle så... en blå blev de, så nu längtar ja till att gå ut å cykla senare i veckan!
imorn åker vi en sväng te mormor i västerås, å på torsdag kommer min bvc mammagrupp hit å leker. så på fredag kanske vi kan ta en cykelpremiär...
just ja, noel har ju fått en tand oxå! så himla gulligt, ett litet risgryn. å noels nya förskoleavdelning heter just risgrynet. nu blev detta något rebusaktigt... haha.
y har börjat springa igen, oxå et gott vårtecken!
dax att laga mat, chilifalukorv me pasta till hela familjen! :)






















