fanns inte så jättemånga böcker inne, antar att ryktet om att man kan låna pekböcker faktiskt spritt sig ;) men några lånade vi, mest om djur & 2 max böcker.
noels favoritböcker just nu annars är; "badbabyn" & "busbabyn", som vi köpt genom goboken, de e böcker me luckor, spännande! & "mina mjuka vänner- bondgård", oxå en bok me luckor å mjuk päls som noel fick i julklapp av mormor.
"vill du att ditt barn ska bli intelligent - läs för det
vill du att ditt barn ska bli ännu intelligentare -läs ännu mer"
citat albert einstein



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar