fredag 13 februari 2009

mys på bibblan

efter lunch så åkte vi te bibblan i dieselverkstan. de e så mysigt där, längst in har de som en barnhörna med alla barnböcker å så har dom fatboys i olika storlekar, kuddar å gosedjur. de har oxå en hängmatta som noel fick pröva att gunga i, det var mysigt!
fanns inte så jättemånga böcker inne, antar att ryktet om att man kan låna pekböcker faktiskt spritt sig ;) men några lånade vi, mest om djur & 2 max böcker.
noels favoritböcker just nu annars är; "badbabyn" & "busbabyn", som vi köpt genom goboken, de e böcker me luckor, spännande! & "mina mjuka vänner- bondgård", oxå en bok me luckor å mjuk päls som noel fick i julklapp av mormor.

"vill du att ditt barn ska bli intelligent - läs för det
vill du att ditt barn ska bli ännu intelligentare -läs ännu mer"
citat albert einstein

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar