tisdag 10 februari 2009

öppna förskolan

ida har vi vart på öppna förskolan i sofia kyrka me cissi å gösta.
först lekte vi en massa å sen va de sångstund med piano, jättemysigt!

sedan gick vi hem å matvraket åt en stor burk spaghetti å köttfärssås å en stor burk mango/päron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar