låg kvar ett tag innan jag gick upp, men då hade det blivit helt tyst igen... ja smög för att titta om han somnat om, men möttes av en pigg liten kille som halvt satt stod på alla fyra i sin säng. vet inte riktigt vad han hade för sig. han tittade lite på sin mobil å mojsade runt lite bara tror ja. han hörde att jag a utanför dörren så han kikade å kikade, så hämtade jag kameran å gick in till lilla solstrålen! :) som hade snor i hel ansiktet, stackarn, men han va glad ändå! fattar inte hur han har kunnat bli så förkyld IGEN! jaja... snart e de vår, å då blir det säkert bättre!
nu sover han å ja väntar på att han ska vakna å få lunch så ska vi gå te bibblan å lämna/låna böcker.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar