skip to main
|
skip to sidebar
Bananskalet med familj
söndag 8 november 2009
köra bil
yuri satte ett snöre på bilen å drog runt noel i lägenheten, det var succe! :)
noel själv är bäst på att åka bakåt med bilen, men det går ju det oxå...
fredag 6 november 2009
ikea shopping
på sista tiden har det blivit mycket ikea, som tur är, är noel väldigt lätt att ha med sig på shopping oftast. han har väl blivit van :)
här är när vi var på utflykt till ikea barkarby (man måste ju få lite variation alla fall) ;)
Senare inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
Om mig
skorpan
Visa hela min profil
Bloggintresserade
Bloggarkiv
▼
2009
(151)
▼
november
(2)
köra bil
ikea shopping
►
oktober
(4)
►
september
(6)
►
augusti
(19)
►
juli
(12)
►
juni
(11)
►
maj
(17)
►
april
(21)
►
mars
(18)
►
februari
(22)
►
januari
(19)