fredag 27 februari 2009

upptäcker världen

noel kryper för fullt! han blir snabbare å snabbare för varje dag.
han e så söt när han kryper en liten bit, sedan sätter han sig å tittar efter oss, checkar läget.
han klättrar på allt, men allt står ju inte kvar på samma plats om man lutar sig mot det, tyvärr... bordet e roligt med hyllan där under för där kan man plocka ner allt som finns. ida läste noel min tidning = han skynklade ihop den :)

han har blivit förkyld igen stackarn, men han har vart pigg å glad ida alla fall! tror oxå att han har en tand på väg upp... världens sötaste små risgrynständer :)

till lunch ida fick noel först mild thaigryta, men de va ingen hit. så han fick lasagne i stället, å då ger ifrån sig små ljud efter varje tugga, han älskar lasagne å spaghetti å köttfärssås, både på burk å hemlagat! ja har ju kommit på att man kan köpa maten som e från 8 mån. å om de e lite stora bitar så kan man bara mixa den lite mer. hade börjat tröttna på all burkmat kände ja. fast nu får ju noel ganska mycket hemlagad mat oxå!






1 kommentar:

  1. lilla busunge.jag ler så stort varje gång jag ser honom här.

    SvaraRadera