han e så söt när han kryper en liten bit, sedan sätter han sig å tittar efter oss, checkar läget.
han klättrar på allt, men allt står ju inte kvar på samma plats om man lutar sig mot det, tyvärr... bordet e roligt med hyllan där under för där kan man plocka ner allt som finns. ida läste noel min tidning = han skynklade ihop den :)
han har blivit förkyld igen stackarn, men han har vart pigg å glad ida alla fall! tror oxå att han har en tand på väg upp... världens sötaste små risgrynständer :)
till lunch ida fick noel först mild thaigryta, men de va ingen hit. så han fick lasagne i stället, å då ger ifrån sig små ljud efter varje tugga, han älskar lasagne å spaghetti å köttfärssås, både på burk å hemlagat! ja har ju kommit på att man kan köpa maten som e från 8 mån. å om de e lite stora bitar så kan man bara mixa den lite mer. hade börjat tröttna på all burkmat kände ja. fast nu får ju noel ganska mycket hemlagad mat oxå!



lilla busunge.jag ler så stort varje gång jag ser honom här.
SvaraRadera