fredag 20 februari 2009

busfrö

noel har lärt sig krypa på rikigt nu, han står inte bara på knäna utan de går verkligen framåt. han e inte så snabb ännu, men ja tycker de e jätteskönt. som ida när jag dammsög så följde han efter på golvet. men ibland får man lov å hämta honom när han fastnat framför något roligt, som att slå på golvlampan (de e en rislampa så inte de tåligaste) eller att knappa på stereon ;)

när han beger sig iväg så ger an ifrån sig små glödjetjut, måste väl vara underbart att lunna ta sig dit man vill själv antar jag! sedan sätter han sig upp å tittar bak om vi tex. sitter i soffan. undrar va han kommer hitta på för bus vårt lilla busfrö, titta bara på den här blicken!

1 kommentar: