söndag 15 februari 2009

noel i blåbärsskogen

noel brukar inte kladda så mycket när han äter men blåbär e ju som gjort för det! å inte nog me de så lyckades ja tappa en hel burk på golvet igår över mattan! ååå kan de bli april så vi får renovera! ge mig mitt nya kök, nuu!
noel fick sitt i bara blöjan i sin stol å äta majskrokar igår, han älskar å sitta å kladda me dom där, å de e verkligen kladdigt! blir alltid ett bad för både honom å hans stol efteråt ;)

imorn ska vi gå å hälsa på på vilans förskola där noel fått plats till hösten å se om de e bra nog för mammas å pappas dyraste lilla skatt! för endast de bästa e bra nog kan ja säga!

senaste nytt:
-beställde 2 teletubbies filmer igår.
-beställt en ny ring te y
-mailade babyshop å frågade om sobea byxorna, dom ska komma in inom ett par veckor i vårkollektionen trodde hon, så håller koll
-mamma, aka mormor, kommer på onsdag å ska följa me på babysimmet, sista gången i steg 2
-ska på utställningen "noll till ett" i kulturhuset på tisdag

2 kommentarer:

  1. ojoj..lilla putte i blåbärsskogen tror jag.

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen den där synen :) Var försiktigt med blåbärspurén. Här fick vi snabbt byta till katrinplommon igen...

    SvaraRadera