onsdag 18 februari 2009

min mamma är bäst i hela världen

ida va de sista gången på babysimmet steg 2. mamma aka. mormor följde med.
de va "jetstråle" åkande eftersom de va sista gången men noel va lite tjurig å ville bara ägna sig åt sitt eget å inte alls lilla i somring eller simma med puffar. han ville bara bita på "skrutten" :)
efteråt åt vi på mcdonalds å sen åkte vi te forum å shoppade en massa. eller mamma shoppade fast inget till sig utan bara te mig å noel. så nu har ja en massa nya fina kläder, såå nöjd! noel har ju en tröja där det står "min mormor är bäst i hela världen", jag skulle vilja ha en tröja där det står "min mamma är bäst i hela världen", kunde vi ha dom på oss samtidigt, haha. alla fall, så e min mamma bäst i hela världen! love you!



1 kommentar:

  1. Det var verkligen en upplevelse att få se Noel vara som en liten fisk i vattnet.Så gulligt med babysim.

    SvaraRadera