söndag 1 februari 2009

ensam hemma


noel å pappa har åkt å hälsat på farmor så ja e helt själv hemma å de känns konstigt som vanligt, när min bäbis inte e här, men bra för mig å vänja mig me de kanske :)


ja uppdaterar här så sällan för ja orkar aldrig skriva nåt så ska nog börja göra de lite mer som en bildblogg tror ja...

1 kommentar:

  1. jag hoppas jag får se mer bilder på noel då och då iallafall.alltid så roligt.jag tittar in på eran blogg varje dag sandra.

    SvaraRadera