
noel å pappa har åkt å hälsat på farmor så ja e helt själv hemma å de känns konstigt som vanligt, när min bäbis inte e här, men bra för mig å vänja mig me de kanske :)
ja uppdaterar här så sällan för ja orkar aldrig skriva nåt så ska nog börja göra de lite mer som en bildblogg tror ja...
jag hoppas jag får se mer bilder på noel då och då iallafall.alltid så roligt.jag tittar in på eran blogg varje dag sandra.
SvaraRadera