köpte förra veckan en stor bukett tulpaner. vet inte hur många det var, 20 st kanske, långa stora tulpaner. färgen var oxå jättefim! man vet ju inte riktigt när man köper tulpaner hur de kommer se ut utslagna men de var gräddvita med ljusrosa inslag, hur fina som helst! å de måste trivas otroligt bra på köksbordet här för d slog ut å de e lätt de vackraste tulpaner jag sett! man blir vekrligen glad när man ser dem :) idag tycker jag dock att de luktar lite starkt men vackra är dem, så jag delar med mig genom en bild. njut av dagen!
nu har jag skrivit ett helt inlägg om en tuplanbukett, haha.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar