i onsdags åkte ja å noel te västerås. vi stannade i hummelsta (en av sveriges största godisbutiker) å köpte massor av påskgodis!
väl i västerås så blev det köttbullar på ikea sen myste vi bara hemma. på torsdagen tog vi de oxå mest lugnt, handlade å donade lite bara. hyrde film som vi såg på kvällen; patrik 1,5, ganska skön film :)
på fredagen kom y med tåget. sedan åt vi massor me god mat, grillade bl.a. å myste på kvällen. igår lördag så åt vi en stor english breakfast å sen gick vi ut å gick längst hamnen i det fina vädret. köpte mjukglass å satt i solen i bara linne! hur skönt som helst!
sedan åkte vi till pappa med familj i västerås, farmor å farfar kom oxå. å där åt vi ännu mer mat. noel va ganska trött å inte på sitt soligaste humör men han fick ju uppmärksamhet hela tiden alla fall, så han höll ut :)
när vi kom hem så kollade vi robinson å sen somnade ja i soffan framför en film på 4an, så himla irriterande me reklam hela tiden å nyheter mitt i filmen, inte konstigt att man somnar :P
noel vaknade 06.15 ida, men de va kanske inte så konstigt eftersom han somnade typ 18.30 igår i bilen å sov hela vägen hem, vaknade när vi kom fram å sen va han uppe kanske 1 tim. innan han fick gå å lägga sig.
måste bara säga att ja känner så stolt å nöjd me noels sovvanor. han sover hela natten såhär när vi är borta oxå, i sin resesäng. spelar inte ens nån roll i vilket rum han är i. bara han har sin säng så sover han. vilken duktig sovkille! :D
ida blir det svärmor å påsk där. mycket påsk blire, men imorn e de över...
här följer bilder från noels påsk;
noel å bixie, "the dog", har blivit riktigt bra kompisar.
noel var sugen på godiset, tomma dumlepapper är trots allt hans favorit :)

det var härligt att vara på mormors altan i solen. noel hjälpte göran att snickra ihop hammocken å sen fick han gunga i den!
det var såå mysigt att få ha noel här hos oss i tre dagar.jag saknar honom sen.
SvaraRaderahan är så otroligt söt i sin blå hatt.jag tänkte på paddinton när han fick den på sej..en söt nalle.