efter tandläkaren så cyklade vi vidare te sickla för å se om någon vi kände var där (jennifer skrev i morse undrade om vi ville komma dit men ja visste inte eftersom vi skulle te tandläkaren, men eftersom vädret va fint å tandis gick fort så begav vi oss dit)
träffade jennifer å freya me hennes kompis anastacia å hennes dotter molly. vi lekte i dieselverkstadens bibliotek å sen cyklade ja å noel hem igen, då somnade han... jennifer är från usa å anastacia va från australien, så de blev english för hela slanten. trevligt att få öva på engelskan, man tappae mycke när man inte praktiserar de ju...
drygt att cykla hem eftersom vi bor på ett berg, de e ju lixom inte en backe utan en enda långs sluttning... jaja, hem kom vi, å svettig blev ja!



man blir lite trött av cykelturen tror jag.
SvaraRadera