noel har varit som en käggla när man släpt honom men sen igår så bara "poff" kunde han stå! vet inte om de har å göra me att han träffade sin kompis bella i lördags som kan stå, han kan alla fall stå! riktigt stolt mamma å pappa, men oxå en stolt noel :D men nu börjar väl en ny, "göra illa sig period" kanske, tills vi får det där första steget på egen hand :)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar