tisdag 21 april 2009

högt torn

noel gillar klossar, mest att stoppa dem i munnen men oxå att titta när man bygger ett högt torn & sen att få riva ner det är roligt! innan han river det så blundar han, han vet lixom om att det ska låta när det åker i golvet :)
hemma har han hårda klossar, men denna bilden är från hemma hos göstis, han har stora mjuka klossarm jättehärliga!

nu har vi sålt våra vardagsrumsmöbler å köksmöbler, känns bra men oxå lite sådär när vi imorn varken har köksbord, stolar eller något att ställa tvn på, haha. ska bli härligt med nya fina möbler alla fall!

det där med att stå själv har tokexploderat från i söndags, han står längre å längre stadigare å stadigare för varje gång! å går när han stog upp så släppte han to.m. själv, då blev ja imponerad!

imorn e de bvc, då får vi se va cilla säger om noels eksem/utslag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar