hemma har han hårda klossar, men denna bilden är från hemma hos göstis, han har stora mjuka klossarm jättehärliga!
nu har vi sålt våra vardagsrumsmöbler å köksmöbler, känns bra men oxå lite sådär när vi imorn varken har köksbord, stolar eller något att ställa tvn på, haha. ska bli härligt med nya fina möbler alla fall!
det där med att stå själv har tokexploderat från i söndags, han står längre å längre stadigare å stadigare för varje gång! å går när han stog upp så släppte han to.m. själv, då blev ja imponerad!
imorn e de bvc, då får vi se va cilla säger om noels eksem/utslag.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar