vaknade 07 å tänkte, att snart kommer ju noel att vakna alla fall om han inte e vaken redan så ja gick upp, kollade noel, han sov. så ja började dona lite, bädda, damma, göra paj... 08 vaknade noel. då blev de frukost å sen tog vi fram dammsugaren. noel gillar att hjälpa mamma å städa, så han kröp efter å klättrade på dammsugaren. sen hade de plötsligt gått nästan 2 tim. å noel va lite trött så han gick å vilade. då torkade ja av golven å sen tog ja ett bad.
vid 13 tiden så skulle min bvc mammagrupp komma men de blev en tunn skara då flera va sjuka. åt pajen, hallon å blåbär va de, supermumsig!
när de hade gått hem så åkte ja å noel till barnens hus för att byta hans cykelhjälm som va för stor. bytte till den minsta men tycker ändå att den e lite stor, men får ha mössa under... efter de åkte vi te sickla för ja ville gå till sportex å titta på cyklar. å guu va sugen ja blev på en ny cykel! de blir nog en... ;) en röd, me 3 växlar, korg å hjulskydd. blir fint för mig å noel att susa fram på i sommar!
när vi kom hem lekte å busade ja å noel massor! finns de nåt bättre än när noel ler eller skrattar!? finns inget som gör mig mer glad å välmående nästan. min fina lilla bäbis!
skulle säga till honom ida att han inte fick slå på spegeln i hallen men han flinade så till mig att ja inte kunde hålla mig för skratt, fast att ja försökte flera gånger! han har mamma runt sitt lillfinger, haha.
y kom hem senare så noel åt middag själv ida å sen åt vi grillad kyckling, potatishalvor, b-sås å sallad å tittade på inspelat lost.
imorn ska vi på tandinfo på folktandvården. hoppas vi får en liten tandborste så slipper vi köpa en. börjar nog bli dax att borsta den lilla gadden...



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar