tisdag 28 april 2009

arken i parken

ida va vi i aspuddsparken med cissi å gösta å sara å felix.
de va många djur ute nu å getterna hade fått ungar, 2 små killingar som skuttade runt. sen var det grisar, hönor, en tupp, hästarå kaniner.

noel älskade kaninerna! man fick gå in i deras hage å noel stog där länge å va så glad över det!

sedan gick vi vidare till lekparken men då passade noel på att sova lite, medans gösta å felix gungade å åkte rutchkana.

efter det gick vi å satte oss på en uteservering så vi mammor kunde få lite lunch, å sol!
sedan promenerade ja å cissi till hornstull å varma gympaskor å noel sov gott i vagnen. hade föresten glömt hur jobbigt de e att åka buss i värmen... varför blir de som fort de e sol bastuvarma!? ac? nån?

en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar