fredag 17 april 2009

lek å nappfight

igår va vi hemma hos annika å tyra å lekte.
både noel å tyra bestämde sig att för att de va mycke roligare med den andres napp än sin egen, lite typiskt noel faktiskt. så fort han ser någon som har napp så måste han ta den, å helst pröva den! den kan ju va godare än hans egen ;)
tilda var oxå där. de va mysigt å ses å leka lite, noel va på strålande humör hela tiden!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar