vi började med en tur till blecktornsparken där vi tittade på grisar, får å kaniner, det var riktigt spännande! sedan gungade vi. åt lunch inne på öppna förskolan där å lekte lite.
sedan somnade grabbarna i vagnarna å vi gick te skrapan för en lunch, kycklinggryta me grön curry å ris, de va mumsigt!
promenerade vidare hem till cissi å gösta där vi lekte. gösta hade många roliga leksaker å blomkrukor på golvet, som ju är superintressant (ja kastade våran golvblomma i ren desperation för 1 v. sedan, haha)
nu har vi precis kommit hem å ja tänkte att noel skulle vila en timme men vet inte om han tänker desamma för hur han ropar å ståjjar där inne i sängen ;P
underbar dag med underbart väder alla fall!
imorn blire öppna förskolan, sen åker vi te västerås på onsdag.
här följer dagen i bilder oxå:





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar