fredag 24 april 2009

född gnagare

i förrgår kom y hem med massor av aik grejjer till noel; en tröja, en ziptröja, halksockor, nappar, en mössa, å självklart ett gnagis mjukisdjur. så nu e han en riktig aikare :)

man föds ju verkligen in i de där, supporterskapet. tror aldrig noel skulle kunna vara nåt annat än aikare i framtiden, inte med den pappan alla fall, haha.

när vi gick te öf igår så hade han då sin nya mössa å sin nya napp. en pappa på förskolan säger till noel att den där nappen kan väl inte vara god!? alltid får man någon kommentar när det gäller sånt där. ja tänkte först att vågar man ha aik grejjer när man ska gå på söder, ja menar hammarby område lixom, haha.

såhär cool såg alla fall noel ut igår på väg te öf, å ja tror bilderna av fotografen blev riktigt tuffa oxå, ska bli kul att se dem nästa vecka! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar