ida va vi på andy´s lekland med cissi å gösta. killarna lekte för fullt å hade roligt! de va mycket lugnare å skönare där ida, än sist ja å noel va där på en helgdag.
annars i veckan följer b.la. öppna förskolan, mammafika å fotografering.
nu ska vi äta lite rabarberpaj som ska komma ut ur ugnen. det är vår förlovningsdag ida, så då får man unna sig lite paj ;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar