fredag 17 april 2009

soligt

ida har ja å noel mest tagit de lugnt. städat å donat lite å sen åkte vi å handlade en sväng. men annars har vi lekt hemma. just nu sover han, lilla grynet.

noel tycker om att stå å plocka i lådor. har möblerat om i kökslådorna så att de han når innehåller noel vänliga saker, kan man stå å plocka ur alla dem, å smaka på allt :) å sen min låda i badrummet är väldigt spännande, där finns hårband, solglasögon å annat att pilla me, noel fick pröva ett par solbrillor som han hittade där ida.
tror vi ska åka te ikea sen när y kommer hem å välja kök, kul! kunde inte längta mer efter renoveringen nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar