söndag 26 april 2009

tidningspapper

då va de söndagkväll å ännu en helg är förbi...

i lördags jobbade yuri å noel åkte till farmor. själv åkte jag in te stan me johanna. där satte vi oss på mezzis takterass å åt lunch å tog ett glas vin i solen. sen promenerade vi till gamla stan å köpte jättestora glassar å satte oss på slussen kajen.

när ja kom hem så insåg ja att ja glömt nycklarna i skötväskan som var hos farmor. så ja fick sitta å vänta ute en timme tills yuri å noel kom hem.

idag har vi varit på ikea i barkarby, åt lunch där å gick runt ganska länge å fick massor av inspiration!

vi har oxå beställt alla vitvaror vi ska ha från tretti ida, känns jättebra! å sen packat ner lite mer i lådor, dä hjälpte noel till. han rev tidningspapper i små små bitar = roligt!

sedan skickade vi ritningarna till konstruktör ida, så nu e vi igång å som sagt känns de väldigt bra!

noel hittade en trådrulle ida, han snodde den från min symaskin i garderoben å satt å grejja me den jättelänge! tänk va roligt något så simpelt kan vara! men allt som är nytt är roligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar