torsdag 2 april 2009

västerås tripp

igår va ja å noel i västerås hela dagen. hälsade på mormor (mamma) i det fina vårvädret.
vi hade en mysig dag å noel va på strålande humör!

noel hade extremt svårt att sitta still på tåget, men ja kan förstå honom :) vi promenerade fram å tbax i mitten gången å noel kröp å stog vid sätena. bra att han hade skor på sig! de blir mer å mer användbara, å de e ju bra!
på vägen hem sov han i vagnen nästan hela vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar