vi hade en mysig dag å noel va på strålande humör!
noel hade extremt svårt att sitta still på tåget, men ja kan förstå honom :) vi promenerade fram å tbax i mitten gången å noel kröp å stog vid sätena. bra att han hade skor på sig! de blir mer å mer användbara, å de e ju bra!
på vägen hem sov han i vagnen nästan hela vägen.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar