måndag 20 april 2009

skor!

skor är väldigt roligt har noel börjat tycka.
å de e väl helt okej nu när de e torrt å inte så smutsigt ute, annars hade de vart värre ;P
men när ja filmar honom så verkar han mest undra va ja håller på me, haha. (å som vanligt lyckas ja aldrig få till kameran åt "rätt håll" för bloggen, så de e bara å vrida på huvudet)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar