tisdag 21 april 2009

bakom mina solglasögon...

inhandlade solbrillor till noel igår. (han å gösta fick likadana, coola killar) ;)

perfekta att ha i vagnen eller i bilen soliga dagar. eller att suga på bågarna, om noel själv får välja, haha.

1 kommentar: