måndag 6 april 2009

noel gungar

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du har lagt upp videos. Det är så kul att se dem live. (Jag har också lärt mig den hårda vägen att man inte ska filma med kameran upprätt :)

    SvaraRadera