lite mammig (& pappig) har han blivit oxå. han kan bli extremt ledsen när någon han inte känner bara tittar på honom, men de går över efter ett tag. han har ju alltid varit världens mest sociala lilla kille så.
men att klättra på mina ben e väldigt populärt just nu, vart ja än står så ska han klättra upp på mig!
i förrgår va noel såå trött, han va vaken från 14 å fick gå å lägga sig redan 19, men sov ändå till 06.15. 11 timmar i sträck! vanligen sover han 10... kan inte komma ihåg när han sist va vaken på natten? nee han ropar aldrig på natten, han sköter sig själv :)
ida ska vi åka till annicka å tyra å leka. tilda å felix kommer oxå! hoppas han vill leka lite alla fall, fast att de e mitt i hans sovastund nästan.
såhär kan han se ut när han drar på sig seriösa ansiktet, "tänker inte le mot kameran eller ens titta på dig mamma" snacka om att se miserabel ut, haha

men lilla gubben då.mormor har inte sett dej med den sura minen förut.
SvaraRadera