ida skulle y jobba lite extra alla fall, han gick upp me noel imorse som vaknade strax efter 06, ja va så trött... gick upp vid 06.30 å gjorde frukost.
började fundera på va vi skulle hitta på ida, när de bara va ja å noel. de va ingen strålande väder ute heller direkt... till slut så tog vi cykeln te sickla å gick för första gången till andy´s lekland. det var faktiskt roligt å vi va där ganska snart efter att de öppnat så de va ganska lugnt, när vi åkte hem va de lite mer folk där. noel älskade alla fall bollhavet å vi satt där rätt så länge, åkte lite rutchkana å sådär oxå :) sen fick noel lunch där innan vi cyklade hem, å han somnade bak på cykeln som vanligt.
ser fram emot att gå på andy´s när noel e lite äldre, de kommer bli skoj! kan ja å y sitta å fika där under tiden ;)

noel ser jättemysig ut i det stora bollhavet och så koncentrerad...åhh,va gullig han är.
SvaraRadera